Cübbeli Ahmet Hoca Sözleri

Adam tutturdu sen mehdimisin diye? ya benden mehdi olur mu? şekerim
tavan, heryerim dökülüyor. Benden mehdi olursa vay ümmetin haline..

Ben öldükten sonra kabrime gelip, hoca haklıymış dersiniz ama iş
işten geçmiş olur..

Cehennemden en son çıkan sona kalan dona kalır sanıyor. Cennette nereye
sıkışacağız, yer yok zannediyor.

Dün yaptığınız şey size hala çok iyi görünüyorsa, bugün yeterli
değilsiniz demektir.

Ey ümmet, sizin için bilmedikleriniz hususunda korkmuyorum, lakin
bildiklerinizi nasıl tatbik ediyorsunuz, ona dikkat edin!

Biz konuşmaya devam ederiz.. İsteyen sever, isteyen söver..

Adam çıkmış benim sakalıma anarşist sakalı diyor! Ya ne anarşist sakalı? Bu
Muhammed Mustafa (s.a.v)’in Sakalı..

Boş yere üzülme, her iş Haktandır, öyle olmasında sayısız hikmet
vardır.

Cennet bedava gelen yok. Cehenneme zorla para verip te giren çok.

Çarşaf giymenin lazım olduğunu bilmek ilimdir, giymek edeptir, ikisi
birden şeriattır.

Diyalogcuların amacı; Yahudi ve Hristiyanlarıda “CENNETE” sokmaktır. Fare
yuvasına sığmamış, kuyruğunada süpürge bağlamış..

Edison’un ampülünü anlata anlata bitiremediler. Allah (c.c)’ın
güneşinden haberleri yok.

Gençken işim var, yaşlıyken çişim var. Prostat oldu camiye gelemiyor. Gençken
gelme, ihtiyarken gelme, ölünce geleceksin musallaya.. Soracak hoca; Nasıl
bilirdiniz? Camide hiç görmedik ki herifi nasıl bilelim.

Fatih Sultan Mehmet 21 yaşında İstanbul’u fetih ediyor. Çağ açıp, çap
kapatıyor. Bizimkiler 21 yaşında evin yolunu bulamıyor.

Hocam cübbeli ismi nerden geliyor?

Terzi dükkanında 3 tane Ahmet olunca onlar da cübbe giymeyince ayırsınlar diye,
Hangi Ahmet? Cübbeli Ahmet oldu. kalışı burdandır.

Aşure de yemeseniz, Hicri Yılbaşı’ndan haberiniz olamayacak.

Ben bir hadis söylerken 40 kaynağa dayanıyorum, adam kalkmış kaynaksız duvara
dayanarak konuşuyor..

Dokuz yaşından beri vaaz ediyorum. Bu güne kadar vaaz’dan para almak
nasip olmadı. Rabbim bundan sonra da nasip etmesin.

Ancak, magazin, magazin. Sıfırı tüketmiş adamlar reyting yapmak için. İlmi
yok, bir şeyi yok! Seviyesiz seviyesiz..

Hayat sigortası dua ya bakın hele SubhanALLAH!

Ben diyor: ‘ayn’ları şöyle çıkartırım, tecvidim iyidir’..

Bize de diyorlar: ‘ayn çıkartabilir misin?’

Biz de diyoruz ki; Vakit müsait (Cübbeli Hoca burada okkalı bir ‘ayn’ çıkartıp
cemaati güldürüyor) değil’ Benim vaktim mi var senin gibilerle uğraşmaya!

Adam çıkmış kadına; Bir Tanrı’ya taptım, bir sana taptım biyor..
Ağzından çıkanı kulağı duymuyor! Bu sözler adamı dinden çıkarır.

Şirk’in dışında hiç bir günah, sevapları bozmaz!

Müslümanları rezil ettin! Bidat ehli reformist bozuk adamları
Müslümanlara dinlete dinlete yedi sene bu millet ne çekti senden!

Tevhid ehli, hakimiyet kayıtsız ve şartsız ALLAH C.C’a ait olduğunu kalbiyle
tastik, diliyle ikrar ve hareketiyle ispat edendir.

İlle de şu iş şöyle olsun deme! Eğer o iş, istemediğin şekilde
olmuşsa, hiç üzülme, Hakkın takdirine razı ol!

Bu işler niye böyle deme. Bunlar her zaman böyle. Mühim olan işin sonudur.

Adam bana silah çekse bende ona silahımı çekerim. Siz şimdi dersiniz
ki hoca silah mı taşıyor? Benim silahım KELIME-I ŞEHADET..

Mazlumun duasından sakının. Çünkü onun duasıyla Allah arasında perde yoktur.

Şüphelenenin duası red olunur. Cübbeli ahmet hoca aman dikkat!

Adama soruyorum; Neden namaz kılmıyorsun? Diyor ki; şimdilik düşünmüyorum
hocaefendi. Mübarek sanki evlenme teklif etik..

Bana, arkandayız hocam, arkandayız! diyorlar.. Ee mübarek, biride
önümüze sper olsun yaa..

Sen karı kız düşünce şirk olmuyor da.. Ben Allah (c.c) ve resülünü düşününce
mi şirk olcak? Vahhabilere!

Keramet haktır, inkar eden ahmaktır.

İlim ancak cehaleti giderir, ahmaklığı değil! Peki Ahmak kime denir? Ahmak,
hata yapan değil, hatada ısrar edendir..

Beni sevmiyor, sevmesin beni sevmek iman şartı mı ki? Sevmeyince
gevurmu olacak..

Adam geliyor: “Hocam beni aydınlatsana!” Seni kim kararttı da ben
aydınlatayım. Dinlersen sapık hocaları kararırsın tabii..

Güler yüzlü olmak kusurları af ile karşılamak sünnettir.

Size sorsak Rasulallah’ı ne kadar çok seviyorsunuz? Hepiniz canımızdan çok
seviyorum dersiniz. Ondan sonrada her naneyi yersiniz..

Az yiyip içen az uyur, hantallıktan kurtulur, zihni açılır, rahmet
saçılır.

Neyin kerametini arıyorsun..? Bu kadar kafirin içinde İslam’ı yaşamak en
büyük keramet..

Müslüman okeye dördüncü arayacağına, namaza ikinci arayıp cemaat
olsaydı, bugün hiçbirimiz bu halde olmazdık.

Ya rabbi bizi islama hasım değil, hısım eyle. Yıkanlardan değil yapanlardan
eyle. Amin.

Teknoloji o kadar gelişti ki adam herşeyin yolunu buluyor.. Cami’nin
yolunu bulamıyor.

Sizin namussuzluğunuzun freni yokki orda dursun, cehenneme gidene kadar
durmayacaksınız!

Adam ölünce gazetede yayınlatıyorlar “Ebedi istirahatgahına gitti” ne
biliyorsun “Ebedi izdırapgahına” gitmediğini..

Onu vekil edip kadere razı olarak güzel sabretmek hoş, bundan gayrısı boş.

Günde 24 bin nefes alıyoruz. Şimdi bu kadar nefesi alırken kimse
yorulmuyor, uyurken bile canım çıktı nefes almaktan diyen yok..

Bir soru sorarsınız bilmiyorum diyebilirim. Hadiste diyor ki; Bilmiyorum
demek ilmin yarısıdır.

Hadis söylüyorum kaynağı ne diyor? Ebu nuaym diyorum oda ne diyor
sineğin anası sen ne anlarsın kaynaktan..

Şeytan olmasaydi, insanlari kötülüğe kim götürecekti?

Hodri meydan çekiyor bana! Yav, meydan neredeki hodri yapıyorsun sen!
Meydan yok ki! Senin alanın dar! Sen ne biliyorsun da ne konuşacaksın?

Müslümanların bütün ümitlerini kırdın!

Adam diyor; Kızgınlığım geçmedi, illa bu karıyı keseceğim. Ne kesiyorsun? Sen
ya! Pırasa mı bu?

Kötüdür gaflet, agâh ol gayet, arayan bulur Mevlayı elbet.

Ya Rabb! bir yudum dua’mda bir yudum Nur’unu ver, ver de bi çare feryadımda
gönlüm ferahlasın.. Amin..

Sabredersen evliya olursun. Sabretmezsen eşkiya olursun.

Ölümü göze alamayan bir ordudan korkma ama ölümü göze alan bir kişiden kork..
Ben ölümü göze almakla bu davanın amiriyim.

Sabaha kadar karıları kızları düşünüyorsun da gevur olmuyorsun da
evliyayı düşününürsen niye gevur oluyorsun yaw Allah Allah(cc)

Kendini beğeniyorda, kendisini yaratanı Allah (c.c)’yi şeriatını beğenmiyor!

Unutulmak istemiyorsan, ya okunacak şeyler yaz,ya da yazılmaya değer
şeyler yap.

Beyinsizler! Çareyi mutasyon’da buldular.. Dün Mühafık olanlar, bugün Çağdaş
oldular..

Yarın füze de çıksa binerim. Ondan sonra aaa ne bakacaksın bana el
sallarım giderim..

Bu yazı GÜZEL SÖZLER içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın